Dag 4

Idag har jag haft träningsvärk i kroppen och inte bara i hjärnan. Något som känns skönt till skillnad mot den vanliga värken. Jag har även fått ett alldeles eget cirkelträningsprogram som jag ska använda mig av hemma på övervåningen. Har provat det idag på träningen och det kommer att kännas i kroppen och få upp flåset. I alla fall är det planerat så. Misstänker att jag kommer att ha träningsvärk på nya sätt i morgon. 
 
Nu är det bara en natt kvar i denna inte alltför sköna säng. Ska bli så skönt att komma hem igen till min gubbe, hund och säng. Idag fick jag prata med fröken Järntass i telefonen. Hon hade dock inget att säga, utan blev visst helt konfys av att höra matte utan att hon varken sågs eller luktades. Hon ska få en lång klia-stund i morgon, jag lovar.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

vsterbottenskullan.blogg.se

Börjar med att skriva om lite tankar och händelser som dyker upp i min hjärna och som jag vill dela med mig av. .

RSS 2.0