Dag 2

Idag hade vi gympa. Vanlig lättgympa, något som jag saknat sen jag flyttade norrut. Mitt ben vägrade delta i gympapasset, helt tvärt emot min önskan. Det fick bli sittande gympa på stol för min del. Något som jag inte gjort sedan jag arbetade på ålderdomshemmet för fler år sedan än jag vill tänka på. På em var det individuell träning, har fått lära mig lite flåshöjande övningar som kunde utföras trots trilskande ben. Mitt på dagen blev det även en kortare promenad. Lite D-vitamin fylldes på i kroppsförrådet, troligen välbehövligt. 
 
Däremellan har vi haft föreläsningar och ätit mat. Njuter av lyxen att få maten färdig att äta. Hittat en ny favorit, fänkålssallad med päron och solroskärnor. Var mycket godare än det lät. Nu ska jag göra läxa tills i morgon och sen vila hjärnan resten av kvällen.  
 
Idag blev det inga prickar i texten. Har då inte gjort något  vad jag vet. Telefonen lever sitt eget liv tydligtvis. 😄



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

vsterbottenskullan.blogg.se

Börjar med att skriva om lite tankar och händelser som dyker upp i min hjärna och som jag vill dela med mig av. .

RSS 2.0